Kom je ook wak zwemmen?

Nieuws

Kom je ook wak zwemmen?

DSC06346.JPG

Wakzwemmen in de Louwert

Ervaar zelf het wak zwemmen bij Reddingsbrigade Hendrik-Ido-Ambacht in zwembad De Louwert op zaterdag 9 november 2024.

Op zaterdag 9 november wordt zwembad De Louwert omgetoverd tot een ijspaleis. Tussen 14.30 uur en +/- 18.15 uur zwemmen er verschillende groepen. Iedereen zwemt met een begeleider van wak naar wak. Er wordt samen gewerkt met enthousiaste duikers van het voormalige making bubbles om onder het ijs de veiligheid te waarborgen. Om de ijspret compleet te maken staat de koek en zopie voor alle deelnemers en bezoekers klaar. Hiermee ondersteun je de vereniging. De horeca van het zwembad is geopend.

Lijkt het jou leuk en spannend om te ervaren hoe het onder het ijs eruit ziet? Wil jij ook leren hoe je een wak kan herkennen? Wat doe je als je onder het ijs terecht komt?
Schaatsen op natuurijs is natuurlijk ontzettend leuk, zolang je niet in een wak terecht komt. Maar wat doe je als je door het ijs zakt, en hoe moet je jezelf redden?

Voor niet-leden (minimaal met zwemdiploma B) zijn de kosten € 10,00 (inclusief een kop chocolademelk of erwtensoep). Je kan je aanmelden via de aanmeldbutton op de website www.rbhiambacht.nl. Meld je uiterlijk 6 november aan, we hebben een maximaal aantal deelnemers, dus schrijf je snel in!

Na 6 november ontvang je alle benodigde informatie inclusief de tijd waarop je verwacht wordt aanwezig te zijn. Als je vragen hebt, mail ons! activiteitencommissie@rbhiambacht.nl

Dit evenement wordt mede mogelijk gemaakt door Teo van Horssen Hoveniers, Albert Heijn van der Poel, Sophiapromenade Hoogambacht, Plus Alfred Koehoorn Louwersplein en Sportfondsen zwembad de Louwert.

We zien je graag op 12 november bij de Reddingsbrigade Hendrik-Ido-Ambacht in zwembad De Louwert, Hoge Kade 70, Hendrik-Ido-Ambacht.

Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.